Effectief communiceren

Als er iets van levensbelang is voor een leidinggevende dan is dat effectief communiceren! Communicatie maakt of breekt je relatie met werknemers. Als je succesvol wilt zijn als manager moet je de vaardigheid van het effectief communiceren absoluut beheersen. Functionerings- en beoordelingsgesprekken zijn dan ook zeer belangrijke momenten in een jaar. Zorg dat je deze gesprekken goed beheerst en volg de praktijkgerichte training effectief communiceren om de volgende stap te zetten op dit gebied. De training wordt gegeven door een bevlogen commercieel trainer met veel praktijkervaring. In 1 middag behandelen we kort en bondig de belangrijkste kennis en vaardigheden omtrent deze gesprekken.

Meer informatie over data en tarieven lees je onderaan deze pagina.

Onderwerpen effectief communiceren

  • Effectief communiceren met werknemers
  • Het functioneringsgesprek
  • Het beoordelingsgesprek
  • De verschillen
  • De structuur
  • Gesprekstechnieken
  • Overige personeelsgesprekken
  • De praktijk
effectief communiceren

Doelgroep communicatietraining:

Deelnemers die deze communicatietraining volgen zijn vooral managers, leidinggevenden, ondernemers en HRM’ers.

Inschrijven voor deze training

Onderaan deze pagina kun je je inschrijven voor deze training. Ook vind je hier informatie over data, prijs en de locatie.

De training vindt plaats in Ridderkerk: Omgeving Dordrecht, Drechtsteden en Rotterdam.

Certificaat

Wanneer de training is afgerond, krijgen de deelnemers een certificaat van deelname.

Deze training incompany?

Het is ook mogelijk om de training effectief communiceren op je eigen bedrijfslocatie te organiseren. Neem contact op voor onze incompany mogelijkheden via 088 505 6000 of stuur een mail naar groei@zakenwijzer.nl.

Wanneer wij een incompanytraining verzorgen, hanteren wij de volgende werkwijze:

  • Intakegesprek
  • Training op maat maken
  • Uitvoering van de training
  • Evaluatiegesprek

Leiderschapsvaardigheden voor teamleiders en managers

In dit blog duik je diep in de cruciale leiderschapsvaardigheden die iemand transformeren van louter titelhouder tot een effectieve teamleider. Met 31 essentiële vaardigheden begeleiden we je bij het combineren van de organisatie, houding en gedrag, bedrijfsvoering en psychologie om teamexcellentie te bereiken. Leerpunten voor managers Leiderschap is meer dan alleen een titel; het vraagt…

4 managementstijlen om je team te leiden; welke past bij jou?

Duik met dit blog in de wereld van managementstijlen. Je ontdekt vier primaire managementmethoden en krijgt een dieper inzicht in hun effecten op het teammoreel, de productiviteit en de algehele betrokkenheid. Belangrijkste leerpunten: Democratisch management waardeert feedback, terwijl autocratische stijl beslissingen centraliseert. Transformationele managers streven naar groei, terwijl coaching managers prioriteit geven aan teamontwikkeling. Visionair…

Zelfontwikkeling: zo pak je dat het beste aan

Dat de wereld niet stil staat is een feit. We bevinden ons in een sneltrein van veranderingen. Politieke, technologische en educatieve ontwikkelingen zijn slechts een paar voorbeelden van de veranderingen die we elke dag weer zien. Hoewel mensen hoger opgeleid zijn dan ooit, bereid ons huidige onderwijssysteem mensen bij lange na niet voor op de…

Relevante trainingen

Klantgericht en Commercieel Communiceren

Klantgericht Communiceren en Telefoneren

Veelgestelde vragen

Hoe vaak moet een beoordelingsgesprek plaatsvinden?

Er bestaan geen wettelijke regels voor het aantal beoordelingsgesprekken dat gevoerd moet worden. Echter is het wel aangeraden om 1 tot 2 keer per jaar in gesprek te gaan met de werknemer over zijn of haar functioneren.

Vragen?

Voor meer informatie over training of coaching kun je ook contact met ons opnemen door te bellen of te e-mailen.

Vraag gratis informatie aan

Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte!