Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte
Communicatie training Ridderkerk
‘Verbeter je personeelsgesprekken in 2 dagdelen met ZAKENWIJZER’
Functionerings- en beoordelingsgesprekken zijn belangrijk, maar hoe pak je dit aan? Hoe creëer je een effectief en ook een open gesprek? En hoe ga je om met weerstand en bijvoorbeeld, boze werknemers? Welke communicatie technieken werken het best? Allemaal belangrijke vragen waar je mee te maken kunt krijgen als je manager bent. Bereid je dus goed voor met deze training!
In deze training richten wij ons op de communicatie technieken die van belang is in dit soort gesprekken. In 2 dagdelen zorgen wij ervoor dat jij effectiever gaat communiceren met je personeel, maar ook beter wordt in het bespreken van ‘slecht nieuws’.
Onderwerpen Communicatie training
In deze training behandelen we dus alles omtrent gesprekken voeren met medewerkers. Dit zijn onder andere:
- Verschil tussen functioneringsgesprek en beoordelingsgesprek
- Voorbereiding
- Feedback geven
- Structuur van deze gesprekken
- Effectief communiceren
- Slechtnieuwsgesprek
- Do’s & don’ts
- Praktijksituaties
Doelgroep
De communicatietraining is speciaal ontwikkeld voor leidinggevenden, managers en ondernemers. Maar ook voor HR adviseurs die zich willen ontwikkelen in het voeren van effectieve gesprekken.
Inschrijven voor deze communicatietraining
Onderaan deze pagina kun je je inschrijven voor deze training. Ook vind je hier informatie over data, prijs en locatie.