Onderhandelen & Beïnvloeden

In de cursus Onderhandelen & Beïnvloeden leren we hoe je het beste resultaat uit een onderhandeling kunt halen zonder dat dit ten koste gaat van de klantrelatie. Aan het begin van deze cursus vul je allereerst een korte test in die inzicht geeft in jouw onderhandelingsgedrag. Vervolgens gaan we kijken in hoeverre jouw stijl aansluit bij de stijl van jouw klanten en hoe jij je hierop kunt aanpassen. Je leert dus hoe je in verschillende situaties moet inspelen op de klant om tot een win-winsituatie te komen. Ook wanneer je in een lastige onderhandelingssituatie zit.

De training wordt gegeven door een ervaren commerciële trainer met veel praktijkervaring in onderhandelingstrajecten.

Onderwerpen

De cursus bevat onder andere de volgende onderwerpen:

  • Test jezelf: wat voor onderhandelaar ben jij?
  • Win-winsituaties
  • Omgaan met verschillende typen klanten en onderhandelaars
  • Voorbereiding
  • Structuur
  • Psychologie & beïnvloeden
  • Effectief onderhandelen over de prijs
  • Tips en trics
Twee personen aan het onderhandelen

Certificaat

Na deze training ontvang je het certificaat: Cursus Onderhandelen & Beïnvloeden.

Doelgroep

De cursus is bestemd voor iedereen die het beste resultaat wil realiseren uit de onderhandelingen met zijn of haar klant. De training vindt plaats in Ridderkerk. Dit is in de omgeving van Dordrecht, Drechtsteden en Rotterdam

Inschrijven voor de cursus Onderhandelen & Beïnvloeden

Onderaan deze pagina staat alle informatie over de prijs, data en locatie van de open training. Je kunt je hier ook inschrijven voor een 1-op-1-training. Daarnaast is deze cursus ook online te volgen.

Ben je toch op zoek naar een cursus onderhandelen voor managers van jouw organisatie? Bekijk dan hier de cursus speciaal voor managers en leidinggevenden.

Cursus Incompany

Ook is het mogelijk deze cursus incompany te volgen. Bekijk hier onze werkwijze bij incompany trajecten.

Leiderschapsvaardigheden voor teamleiders en managers

In dit blog duik je diep in de cruciale leiderschapsvaardigheden die iemand transformeren van louter titelhouder tot een effectieve teamleider. Met 31 essentiële vaardigheden begeleiden we je bij het combineren van de organisatie, houding en gedrag, bedrijfsvoering en psychologie om teamexcellentie te bereiken. Leerpunten voor managers Leiderschap is meer dan alleen een titel; het vraagt…

4 managementstijlen om je team te leiden; welke past bij jou?

Duik met dit blog in de wereld van managementstijlen. Je ontdekt vier primaire managementmethoden en krijgt een dieper inzicht in hun effecten op het teammoreel, de productiviteit en de algehele betrokkenheid. Belangrijkste leerpunten: Democratisch management waardeert feedback, terwijl autocratische stijl beslissingen centraliseert. Transformationele managers streven naar groei, terwijl coaching managers prioriteit geven aan teamontwikkeling. Visionair…

Zelfontwikkeling: zo pak je dat het beste aan

Dat de wereld niet stil staat is een feit. We bevinden ons in een sneltrein van veranderingen. Politieke, technologische en educatieve ontwikkelingen zijn slechts een paar voorbeelden van de veranderingen die we elke dag weer zien. Hoewel mensen hoger opgeleid zijn dan ooit, bereid ons huidige onderwijssysteem mensen bij lange na niet voor op de…

Relevante trainingen

Het Salesgesprek

Onderhandelen en Beïnvloeden

Veelgestelde vragen

Wat houdt onderhandelen in?

Een onderhandeling is een proces waarmee twee personen of partijen proberen om door middel van voorstellen en tegenvoorstellen tot een overeenkomst te komen.

Vragen?

Voor meer informatie over trainingen kun je ook contact met ons opnemen door te bellen of te e-mailen.

Vraag gratis informatie aan

Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte!