Digitaliseringsvoucher

Onlangs is er een subsidieregeling in het leven geroepen om MKB-ondernemers een steuntje in de rug geven. Deze subsidieregeling komt vanuit verschillende gemeenten en helpt ondernemers om kansen voor digitalisering te benutten en hun bedrijf digitaal weerbaar en toekomstbestendiger te maken.

De digitaliseringsvoucher is een regeling om zowel de retail als de horeca te stimuleren om over te gaan tot het digitaliseren. Deze regeling is specifiek bedoeld voor ondernemingen met minimaal 1 en maximaal 49 werknemers. Je kunt de voucher gebruiken voor maximaal 50% van de kosten voor verbetering van de digitalisatie.
Het bedrag moet minimaal €1.000,- en maximaal €2.500,- zijn.

Waar kan ik de digitaliseringsvoucher dan precies voor gebruiken?

De voucher kan ingezet worden voor bijvoorbeeld het starten van online verkoopactiviteiten via een webshop, het verder professionaliseren van de bestaande online (verkoop)activiteiten (denk hierbij aan bijvoorbeeld SEO optimalisatie), het digitaliseren van interne bedrijfsprocessen en het verbeteren van de cyberweerbaarheid.

Ik wil gebruik maken van de digitaliseringsvoucher!

Direct profiteren van deze gemeentelijke subsidie? Ga na of deze ook geldt in jouw gemeente en kom met ons in contact voor een gesprek over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
Direct contact opnemen

Online marketing uitbesteden aan Zakenwijzer

Aanleiding voor de subsidie digitalisering

Het is een feit dat de verkoop van producten en diensten steeds vaker online plaatsvindt. Dit is dan ook gelijk de reden om bestaande diensten en processen hierop aan te passen en om nieuwe verkoopkanalen te onderzoeken. Veel MKB’ers zijn hier niet op voorbereid of schieten te kort in tijd of geld.

De MKB-Deal in de vorm van de Digitaliseringsvoucher biedt hierin financiële ondersteuning. De deal richt zich op mkb’ers met een openbaar toegankelijke fysieke bedrijfsvestiging in sectoren als detailhandel, horeca en persoonlijke dienstverlening. Gevolgd door een bredere doelgroep, zoals de zakelijke dienstverlening.

Waarom jij er vandaag nog mee moet starten!

Dat het belang en de noodzaak van online marketing tot steeds meer ondernemers begint door te dringen is een feit. Hierdoor is het bij veel bedrijven inmiddels dan ook een strategisch onderdeel geworden van het ondernemingsplan. Je kunt het er namelijk niet ‘een beetje bij doen’. Om succesvol te zijn heb je de juiste inspanningen nodig. Inspanningen van professionals.

Content is waardevol

Iedereen die een marketeer in dienst heeft kent het woordje ‘content’. Binnen de organisatie worden ze gevraagd relevante en waardevolle informatie te delen, mee te denken over actuele onderwerpen etc. etc. Maar waarom is deze ‘’content’’ zo belangrijk? Lezen mensen überhaupt nog teksten die op websites staan? Wij vertellen je er graag meer over! Waarom…

Is een mooie website laten bouwen goed genoeg?

Veel mensen denken dat het laten bouwen van een website en online marketing hetzelfde is. Het doel is voor jou misschien hetzelfde, je wilt gevonden worden met een ‘mooie website’. Maar ik kan je vertellen dat hier een groot verschil in zit. Een mooie website hoeft niet altijd SEO technisch goed te zijn, maar een…

6 dringende redenen om je marketing uit te besteden

Kijk om je heen en je ziet dat zo’n beetje elke organisatie op zoek is naar professionals en vakmensen. Tegelijk zien we wat een geweldige opgave dit is en iedereen in dezelfde vijver aan het vissen is… zonder iets te vangen. Los van de traditionele functies voltrekt zich nog een ander vacuüm. Nu eindelijk elke…