Effectief communiceren

Als er iets van levensbelang is voor een leidinggevende dan is dat effectief communiceren! Communicatie maakt of breekt je relatie met werknemers. Als je succesvol wilt zijn als manager moet je de vaardigheid van het effectief communiceren absoluut beheersen. Functionerings- en beoordelingsgesprekken zijn dan ook zeer belangrijke momenten in een jaar. Zorg dat je deze gesprekken goed beheerst en volg de praktijkgerichte training effectief communiceren om de volgende stap te zetten op dit gebied. De training wordt gegeven door een bevlogen commercieel trainer met veel praktijkervaring. In 1 middag behandelen we kort en bondig de belangrijkste kennis en vaardigheden omtrent deze gesprekken.

Meer informatie over data en tarieven lees je onderaan deze pagina.

Onderwerpen effectief communiceren

  • Effectief communiceren met werknemers
  • Het functioneringsgesprek
  • Het beoordelingsgesprek
  • De verschillen
  • De structuur
  • Gesprekstechnieken
  • Overige personeelsgesprekken
  • De praktijk
effectief communiceren

Doelgroep communicatietraining:

Deelnemers die deze communicatietraining volgen zijn vooral managers, leidinggevenden, ondernemers en HRM’ers.

Inschrijven voor deze training

Onderaan deze pagina kun je je inschrijven voor deze training. Ook vind je hier informatie over data, prijs en de locatie.

De training vindt plaats in Ridderkerk: Omgeving Dordrecht, Drechtsteden en Rotterdam.

Certificaat

Wanneer de training is afgerond, krijgen de deelnemers een certificaat van deelname.

Deze training incompany?

Het is ook mogelijk om de training effectief communiceren op je eigen bedrijfslocatie te organiseren. Neem contact op voor onze incompany mogelijkheden via 088 505 6000 of stuur een mail naar groei@zakenwijzer.nl.

Wanneer wij een incompanytraining verzorgen, hanteren wij de volgende werkwijze:

  • Intakegesprek
  • Training op maat maken
  • Uitvoering van de training
  • Evaluatiegesprek

Zelfontwikkeling: zo pak je dat het beste aan

Dat de wereld niet stil staat is een feit. We bevinden ons in een sneltrein van veranderingen. Politieke, technologische en educatieve ontwikkelingen zijn slechts een paar voorbeelden van de veranderingen die we elke dag weer zien. Hoewel mensen hoger opgeleid zijn dan ooit, bereid ons huidige onderwijssysteem mensen bij lange na niet voor op de…

De 7 gewoonten en principes voor succes en effectiviteit

In 1989 veranderde Stephen Covey de wereld van zelfverbetering voor altijd toen hij zijn boek The 7 Habits of Highly Effective People publiceerde. Dit boek werd al snel een internationale bestseller en een go-to-resource voor iedereen die zichzelf wilde verbeteren. Van topmanagers tot studenten, Covey’s boek was hét boek om te lezen.  Meer dan 30 jaar later is The 7 Habits of…

Wat doe jij eigenlijk als je niet werkt?

Hoe besteed jij je tijd na het verlaten van het kantoor? Voor veel mensen worden de uren buiten kantooruren besteed aan tv-kijken, social media checken, borrelen, videogames spelen, enzovoort. Succes in het werk willen we allemaal wel. Want dat betekent dat je tot je recht komt, werkt in balans en met plezier. Maar succes ontstaat…

Relevante trainingen

Klantgericht en Commercieel Communiceren

Klantgericht Communiceren en Telefoneren

Veelgestelde vragen

Hoe vaak moet een beoordelingsgesprek plaatsvinden?

Er bestaan geen wettelijke regels voor het aantal beoordelingsgesprekken dat gevoerd moet worden. Echter is het wel aangeraden om 1 tot 2 keer per jaar in gesprek te gaan met de werknemer over zijn of haar functioneren.

Vragen?

Voor meer informatie over training of coaching kun je ook contact met ons opnemen door te bellen of te e-mailen.

Vraag gratis informatie aan

Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte!