Great in Sales

Salestraining | 3 dagen

Tijdsduur: 3 dagen
Prijs training: 1995,-

Incompany volgen?
Meer informatie

Training Great in Sales

Succesvolle sales- en accountmanagers zijn cruciaal voor de groei van elke organisatie. In deze praktijkgerichte salestraining ga je daarom écht de diepte in. Je krijgt een spiegel voorgehouden en gaat ook aan de slag met rollenspellen. Bovendien maak je ook direct de vertaalslag naar jouw praktijksituatie. Na drie intensieve en leerzame dagen beschik je over de meest cruciale kennis en vaardigheden in sales. Dit zijn onder andere: acquisitie, gesprekstechnieken en succesvol onderhandelen.

De salestraining, Great in Sales, wordt gegeven door een ervaren verkoop- en gedragstrainer met mensenkennis en ook veel praktijkervaring in sales. Neem geen genoegen met een gemiddeld verkoopresultaat, maar ga voor het beste!

Great in Sales

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor commerciële medewerkers, sales- en accountmanagers die geen genoegen willen nemen met goed maar gaan voor het beste.

Programma Great in Sales

Het programma van deze training ziet er als volgt uit:

MODULE 1: Afspraken maken & Binnenkomen

Zonder afspraken zijn er ook geen opdrachten. Elke deal begint daarom met een eerste gesprek. Na deze dag gaat jou agenda gegarandeerd voller komen met kansrijke leads. Je krijgt antwoord op vragen als: Hoe introduceer ik mijzelf zonder direct afgepoeierd te worden? Hoe communiceer ik kort en bondig mijn toegevoegde waarde zodat het ook echt triggert? En hoe kom ik tot een concrete afspraak zonder dat ik eerst informatie moet opsturen? Kortom; meer afspraken, meer business, meer omzet!

  • Hoe kom ik (creatief) langs de telefoniste?
  • Eerste indruk: Jezelf ‘warm’ introduceren bij een ‘koud’ contact
  • Pitchen: Kort en bondig je toegevoegde waarde triggeren
  • Toch succesvol omgaan met tegenwerpingen
  • Doorpakken bij een twijfelende klant
  • Verkoop je afspraak, maar niet de inhoud
  • Vertaling naar de praktijk

MODULE 2: Het Salesgesprek

Zit er structuur in jouw verkoopgesprek? Stel je bijvoorbeeld wel de juiste vragen? Dit soort vragen komen onder andere terug in deze module. Deze training is dus bedoeld om de diepste wensen van je klant te ontdekken. Maar ook verlangens die ze je misschien nog nooit hebben verteld. Je krijgt een praktische structuur aangereikt voor je verkoopgesprekken. Want pas wanneer je echt weet wat jouw klant belangrijk vindt, ben je in staat om overtuigend je toegevoegde waarde te verkopen.

  • Structuur van een succesvol salesgesprek
  • Voorbereiding
  • Succesvol openen
  • Commerciële vraagtechnieken
  • Toegevoegde waarde verkopen
  • Adviseer vanuit het referentiekader van je klant
  • Succesvol closen in vijf stappen
  • Vertaling naar de praktijk

MODULE 3 : Onderhandelen & Beïnvloeden

Allereerst krijg je middels een test inzicht in je eigen onderhandelingsgedrag. Vervolgens leer je de verschillende stijlen van het onderhandelen herkennen zodat je hier succesvol op in kunt spelen. Je leert op praktische wijze hoe je in onderhandelingen toch tot een win-win situatie kunt komen. Als laatste ontraadselen we de geheimen van de psychologie van het beïnvloeden.

  • Wat voor onderhandelaar ben ik?
  • Inzicht in verschillende typen onderhandelaars
  • Voorbereiding van een onderhandeling
  • Een Win-Win situatie creëren
  • Creativiteit in onderhandelen
  • Onbewust beslissingsgedrag van mensen
  • De psychologie van het beïnvloeden
  • Vertaling naar de praktijk

Werkwijze

Duur
De training wordt gegeven in 3 dagen.

Certificaat
Na afronding van deze praktijkgerichte sales training ontvang je het deelnemerscertificaat: ‘Sales training, Great in Sales’ van ZAKENWIJZER BV.

Vorm
Deze praktijkgerichte training wordt op 3 manieren aangeboden:
 Incompany
 Online
 1 op 1

Kosten

  • 1 op 1 training | offerte op maat
  • Incompany | offerte op maat

Inbegrepen:
Locatie, faciliteiten, trainingsmaterialen, digitale trainingsinformatie en certificaat. Er zijn geen bijkomende kosten.

Ervaringen

”Er is veel meer te verkopen! Wat het heeft opgeleverd: zakelijk denkvermogen, creatief durven te zijn en toekomstig werk!”
Gerbrand van der Rhee | Van Der Rhee Outdoor Design 

”Je ervaart hoe situaties, die vaak in de praktijk voorkomen, effectief en doelgericht opgelost kunnen worden. Dit werd mede mogelijk gemaakt door de leerzame rollenspellen.”
Umit Kanatli

”Met andere verkopers ervaringen en ideeën delen: de rollenspellen waren leerzaam en leuk. Je bent er daardoor bewuster mee bezig.”
Harmen Brandwijk | Prom’es B.V.

Vragen?

Voor meer informatie over deze training kun je ook contact met ons opnemen door te bellen of te e-mailen.

Vraag gratis informatie aan

Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte!