Communiceren: Commercieel en Klantgericht

‘Meerwerk signaleren en hierop anticiperen’

Tijdsduur: 2 dagdelen
Prijs training: 1250,-

Incompany volgen?
Meer informatie

Training Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke indruk laten je medewerkers achter? Hoe reageren ze op een vraag van een klant? En spelen ze commercieel in op kansen?

De manier waarop het contact met de klant verloopt, bepaalt voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Deelnemers leren om professioneel en correct te communiceren in allerlei voorkomende situaties. Daarnaast krijgen zij praktische handvaten aangereikt om proactief meerwerk te realiseren.

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor iedereen die zijn klantgerichtheid wil verbeteren en tijdens klantcontact meer commerciële kansen wil signaleren en realiseren.

Programma training communiceren

  • Jij bent hét visitekaartje!
  • Verbale en non verbale communicatie – Hoe kom ik over..?
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met emoties en klachten
  • Gesprekstechnieken
  • Meerwerk signaleren
  • Koopsignalen herkennen en hierop inspelen
  • Extra verkoop realiseren – Hoe doe je dat?
  • Praktische tips

Resultaat
Deelnemers zijn in staat elk gesprek op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Daarnaast zijn zij beter in staat om op een natuurlijke manier extra verkoop te signaleren en te realiseren.

Werkwijze

Duur
De training klantgericht en commercieel communiceren wordt gegeven in 2 dagdelen of 1 dag.

Certificaat
Na afronding van deze training ontvang je een deelnemerscertificaat.

Vorm
Deze praktijkgerichte training wordt op 3 manieren aangeboden:
Incompany
Online
1 op 1

Kosten

  • 1 op 1 training | 2 dagdelen | 1.250,- (all-in) | Ridderkerk
  • Incompany | offerte op maat

Inbegrepen:
Locatie, faciliteiten, trainingsmaterialen, digitale trainingsinformatie en certificaat. Er zijn geen bijkomende kosten.

Genoemde prijzen zijn excl. BTW. 

Ervaringen

Vragen?

Voor meer informatie over deze training kun je ook contact met ons opnemen door te bellen of te e-mailen.

Vraag gratis informatie aan

Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte!