Acquisitie

Hoe je het ook wendt of keert, de werving (acquisitie) van klanten is één van de belangrijkste pijlers als het gaat om het krijgen en behouden van een succesvol bedrijf. Als je acquisitie uitvoert probeer je potentiële klanten te bereiken, een afspraak te maken en opdrachten binnen te halen. ZAKENWIJZER helpt jou door middel van gerichte trainingen graag op weg.

Koude acquisitie

Koude acquisitie is een vak. Een vak dat je kunt leren! In deze praktijkgerichte verkooptraining reiken we je praktische tools aan om je agenda te vullen met kansrijke leads. Je gaat inzien dat creativiteit, doorzettingsvermogen en de juiste communicatie ervoor zorgen dat ook jij succesvol gaat worden. Na deze training ben jij enorm gegroeid op het gebied van pitchen, triggeren, overtuigen en nog veel meer In zes middagen komen de meest cruciale thema’s aan de orde. De training wordt gegeven door een gepassioneerde en ervaren salestrainer die in diverse branches koude acquisitie heeft gedaan.

  • Koude acquisitie
  • Een volle agenda met kansrijke leads
  • Hoe kom je over door de telefoon?
  • Pitchen en triggeren
  • Kort en bondig je toegevoegde waarde verwoorden
  • Wat zijn je USP’s?
  • Overtuigen
  • Creativiteit in koude acquisitie
  • Je afspraak verkopen
  • Omgaan met tegenwerpingen
Overeenkomst na acquisitie

Telefonische acquisitie

Een volle agenda is van levensbelang voor het realiseren van verkoopopdrachten. Hierdoor stellen commerciële medewerkers telefonische acquisitie vaak uit omdat ze ertegen opzien. Maar met de juiste tools en vaardigheden wordt telefonische acquisitie een feest. Het realiseren van een volle agenda met kansrijke leads geeft voldoening en levert bovenal nieuwe klanten op, dus stel telefonische acquisitie niet langer uit en zorg dat je dit vak beter onder de knie krijgt! In deze praktijkgerichte verkooptraining leren we je in 1 middag hoe je telefonische acquisitie succesvol en met plezier kunt gaan uitoefenen.

  • Hoe bel ik mijn agenda vol?
  • Kort en bondig je toegevoegde waarde pitchen
  • Eerste indruk
  • Klanten triggeren
  • Creativiteit in koude acquisitie
  • Hoe verwoord ik krachtig mijn USP’s?
  • Verkoop je afspraak
  • Omgaan met weerstand

Programma

Deze trainingen worden gegeven in Ridderkerk en bestaan uit 3 modules. De modules worden gegeven in dagdelen van 09.00 uur tot 16.30 uur.

Blok 1: Afspraken maken & binnenkomen
Hoe kom ik langs de receptie? Leer in dit blok de communicatie vaardigheden om een afspraak te maken.

Blok 2: Het salesgesprek
Alleen een afspraak maken is niet genoeg. Het belangrijkste is het salesgesprek, hoe voer je dit zo goed mogelijk om een deal te sluiten?

Blok 3: Onderhandelen & beïnvloeden
In dit blok leer je alles over het onderhandelen en psychologisch beïnvloeden van de tegenpersoon.

Het uitgebreide programma van deze sales training vind je hier.

Doelgroep:

Verkopers buitendienst en binnendienst, accountmanagers, commerciële medewerkers en iedereen die beter wil worden op het gebied van koude- en telefonische acquisitie.

Locaties:

Deze acquisitie trainingen worden gegeven in de omgeving van: Rotterdam, Drechtsteden, Dordrecht, Ridderkerk en Barendrecht. Ben je op zoek naar een andere locatie? Neem dan contact met ons op!

Leiderschapsvaardigheden voor teamleiders en managers

In dit blog duik je diep in de cruciale leiderschapsvaardigheden die iemand transformeren van louter titelhouder tot een effectieve teamleider. Met 31 essentiële vaardigheden begeleiden we je bij het combineren van de organisatie, houding en gedrag, bedrijfsvoering en psychologie om teamexcellentie te bereiken. Leerpunten voor managers Leiderschap is meer dan alleen een titel; het vraagt…

4 managementstijlen om je team te leiden; welke past bij jou?

Duik met dit blog in de wereld van managementstijlen. Je ontdekt vier primaire managementmethoden en krijgt een dieper inzicht in hun effecten op het teammoreel, de productiviteit en de algehele betrokkenheid. Belangrijkste leerpunten: Democratisch management waardeert feedback, terwijl autocratische stijl beslissingen centraliseert. Transformationele managers streven naar groei, terwijl coaching managers prioriteit geven aan teamontwikkeling. Visionair…

Zelfontwikkeling: zo pak je dat het beste aan

Dat de wereld niet stil staat is een feit. We bevinden ons in een sneltrein van veranderingen. Politieke, technologische en educatieve ontwikkelingen zijn slechts een paar voorbeelden van de veranderingen die we elke dag weer zien. Hoewel mensen hoger opgeleid zijn dan ooit, bereid ons huidige onderwijssysteem mensen bij lange na niet voor op de…

Relevante trainingen:

Het nieuwe sales

Afspraken maken en Binnenkomen

Veelgestelde vragen:

Wat betekent koude aquisitie?

Koude acquisitie is het ongevraagd benaderen van particulieren of bedrijven zonder dat (mogelijke) koper en verkoper elkaar kennen. Het doel van koude acquisitie is om als verkoper een product of dienst te verkopen aan de andere partij.

Vragen?

Voor meer informatie over training of coaching kun je ook contact met ons opnemen door te bellen of te e-mailen.

Vraag gratis informatie aan

Volg ZAKENWIJZER op LinkedIn en blijf op de hoogte!