Communicatie trainingen

Training Klantgericht Communiceren & Telefoneren

De manier waarop het telefonisch contact verloopt, bepaald voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Het doel van deze training is om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen.

Training Klantgericht en Commercieel Communiceren

De manier waarop het contact met de klant verloopt, bepaalt voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Deelnemers leren om professioneel en correct te communiceren in allerlei situaties en krijgen daarbij praktische handvaten.

Training Functionerings- en Beoordelingsgesprekken

In gesprek gaan met een medewerker is misschien wel het lastigste onderdeel van je leidinggevende taak. Vooral als de medewerker niet doet wat jij zegt. Hoe pak je dat nu aan, zonder dat er een conflict ontstaat?

Het beste advies komt van de beste luisteraar. Mensen willen zich namelijk in de eerste plaats begrepen voelen. Maar hoe kun je een ander nu zo goed begrijpen dat je zijn situatie nog beter begrijpt dan hijzelf?

Training Verzuim

Hoe kom ik in gesprek met mijn zieke werknemer, zonder dat hij dit ervaart als een controle? 
Deze training leert jou effectieve tools toe te passen, die noodzakelijk zijn voor het voeren van verzuimgesprekken.