Sales trainingen

Training Great in Sales

De training Great in sales is opgebouwd uit zes blokken (dagdelen) en wordt verzorgd door ervaren trainers met veel praktijkervaring in sales. Samen met de uitgebreide studiesyllabus beschik je na deze training over essentiële, praktisch toepasbare kennis en vaardigheden in sales, acquisitie en relatiebeheer.

Naast de juiste skills zijn zaken als doorzettingsvermogen, discipline, om kunnen gaan met afwijzing en proactief gedrag dé factoren die bepalen of jij een gemiddelde verkoper… of een topverkoper bent

Meer omzet is meer afspraken! Elke order begint met een eerste kennismaking. In deze praktische training leren we je om jouw agenda vol te krijgen met veelbelovende afspraken.

Training het Salesgesprek

Zit er structuur ik jouw verkoopgesprek? Stel je wel de juiste vragen? En weet je wel wat jouw klant écht belangrijk vindt? Door deze training ontdek je de diepste wensen van je klanten… verlangens die ze je misschien nog nooit hebben verteld.

Verkopers moeten in staat zijn om professioneel en duidelijk hun toegevoegde waarde te presenteren. Hoe zorg ik dat mijn klant de kern van mijn boodschap écht begrijpt zodat hij geen ‘appels met peren’ vergelijkt?

Training onderhandelen en beïnvloeden

Je leert op praktische wijze hoe je in onderhandelingen tot een win-win situatie kunt komen. Tot slot ontraadselen we de geheimen van de psychologie van het beïnvloeden.

Training succesvol opvolgen en closen

Hoe zorg je dat meer offertes resulteren in een opdracht? Wat zou het voor verschil maken als 25% van alle verloren offertes toch opdracht waren geworden? Door deze training krijg je meer grip op het beslissingstraject.

Elk telefoontje kan omgezet worden in een mooie opdracht of…… aan je neus voorbij gaan. De training confronteert deelnemers met hun automatische gedrag en reikt praktische tools aan voor een perfecte omgang met bestaande en nieuwe klanten.

Je kunt nooit voor de tweede keer een eerste indruk maken. Iedereen wordt op scherp gezet en krijgt praktische tools aangereikt om het maximale rendement uit de beurs te halen.

Iedereen kan Verkopen is voor het hele bedrijf. De kracht is dat alle medewerkers erbij betrokken zijn en betrokkenheid ervaren. Tevens krijgen zij praktisch toepasbare tools aangereikt om zichzelf en de organisatie te ‘verkopen’.

Training klantgericht commercieel communiceren

De manier waarop het contact met de klant verloopt, bepaalt voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Deelnemers leren om professioneel en correct te communiceren in allerlei situaties en krijgen daarvoor praktische handvaten uitgereikt.