Klantgericht en Commercieel Communiceren

‘Meerwerk signaleren en hierop anticiperen’

Klantgericht communiceren is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke indruk laten je medewerkers achter? Hoe reageren ze op een vraag van een klant? En spelen ze commercieel in op kansen?
De manier waarop het contact met de klant verloopt, bepaalt voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Deelnemers leren om professioneel en correct te communiceren in allerlei voorkomende situaties. Daarnaast krijgen zij praktische handvaten aangereikt om proactief meerwerk te realiseren.

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor iedereen die zijn klantgerichtheid wil verbeteren en tijdens klantcontact meer commerciële kansen wil signaleren en realiseren.

Onderwerpen

  • Jij bent hét visitekaartje!
  • Verbale en non verbale communicatie – Hoe kom ik over..?
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met emoties en klachten
  • Gesprekstechnieken
  • Meerwerk signaleren
  • Koopsignalen herkennen en hierop inspelen
  • Extra verkoop realiseren – Hoe doe je dat?
  • Praktische tips

Resultaat
Deelnemers zijn in staat elk gesprek op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Daarnaast zijn zij beter in staat om op een natuurlijke manier extra verkoop te signaleren en te realiseren.

Duur
De training klantgericht en commercieel communiceren wordt gegeven in 2 dagdelen of 1 dag.

Certificaat
Na afronding van deze training ontvang je een deelnemerscertificaat.

Vraag gratis informatie aan

data & tarieven

Deze praktijkgerichte training geven wij zowel incompany als 1 op 1.

  • 1 op 1 training: 2 dagdelen | 1.250,- (all-in) | Ridderkerk
    Passende data stemmen we in goed overleg af.
  • Incompany training: Neem contact met ons op voor meer info via groei@zakenwijzer.nl of 088-5056000.

Inbegrepen:
Locatie, faciliteiten, trainingsmaterialen, digitale trainingsinformatie en certificaat. Er zijn geen bijkomende kosten.

BTW:
De genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Inschrijfformulier

Schrijf u hier snel en gemakkelijk in.

Naam *

Bedrijfsnaam

E-mailadres *

Telefoonnummer *

Gegevens deelnemer

Naam deelnemer *

E-mailadres deelnemer *

Na je inschrijving voor deze 1 op 1 training nemen we contact met je op voor de planning.

Optioneel: Na deze training wens ik gebruik te maken van een terugkom dagdeel (3 uur 1 op 1 met de trainer) voor mijn persoonlijke borging en verdieping in de praktijk | 595,- (all-in).
JaNee

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en annuleringsvoorwaarden.

Contact

Voor meer informatie over deze training kun je contact met ons opnemen door te bellen naar: 088 505 6000 of te e-mailen naar groei@zakenwijzer.nl.

Vraag gratis informatie aan
Meer weten over dit onderwerp? Vul onderstaand formulier in en ontvang vrijblijvend meer informatie.

Naam *

Bedrijfsnaam *

E-mailadres *

Telefoonnummer

Opmerkingen

X