Klantgericht Communiceren en Telefoneren

‘Medewerkers zonder visitekaartje zijn vaak het belangrijkste visitekaartje’

Klantgerichte communicatie is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke indruk laten je medewerkers achter? Hoe reageren ze op een vraag van een klant? Hoe treden ze op in lastige situaties? De manier waarop het telefonisch contact verloopt, bepaalt voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Het doel van deze training is om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen.

Doelgroep
Telefonistes, receptionisten, office managers, customer service medewerkers. Kortom, iedereen die met klanten te maken heeft en zijn of haar klantgerichtheid wil verbeteren.

Onderwerpen

  • Wat is klantgerichtheid?
  • Verbale en non verbale communicatie
  • Hoe kom ik over..?
  • Etiquette en structuur van een telefoongesprek
  • Luisteren, samenvatten, doorvragen (LSD techniek)
  • Klanttypen herkennen
  • Spiegelgedrag
  • Omgaan met emoties en klachten
  • Gesprekstechnieken
  • SMART afspraken maken

Resultaat
Deelnemers zijn in staat elk telefoongesprek op een professionele en klantgerichte manier af te handelen waarbij de waarden en normen van zowel de organisatie als die van de klant gerespecteerd worden.

Duur
De training klantgericht communiceren en telefoneren wordt gegeven in 2 dagdelen of 1 dag.

Certificaat
Na afronding van deze training ontvang je een deelnemerscertificaat.

Vorm
Deze praktijkgerichte training wordt op 3 manieren aangeboden:
✔ 
Incompany 
✔ 
Online 
✔ 
1 op 1

Data & tarieven

  • 1 op 1 training: 2 dagdelen | 1.250,- (all-in) | Ridderkerk
  • Incompany | offerte op maat
  • Online | offerte op maat

Inbegrepen:
Locatie, faciliteiten, trainingsmaterialen, digitale trainingsinformatie en certificaat. Er zijn geen bijkomende kosten.

1 op 1 training:
Bij een 1 op 1 training stemmen we data en tijd in goed overleg af.

Incompany:
Deze training incompany? Neem contact met ons op voor meer info via groei@zakenwijzer.nl of 088-5056000.

Online:
Je kunt deze training ook online volgen! Neem contact met ons op voor meer info via groei@zakenwijzer.nl of 088-5056000.

BTW:
De genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Inschrijfformulier

Schrijf je hier snel en gemakkelijk in.

Naam *

Bedrijfsnaam

E-mailadres *

Telefoonnummer *

Gegevens deelnemer

Naam deelnemer *

E-mailadres deelnemer *

Na je inschrijving voor deze 1 op 1 training nemen we contact met je op voor de planning.

Optioneel: Na deze training wens ik gebruik te maken van een terugkom dagdeel (3 uur 1 op 1 met de trainer) voor mijn persoonlijke borging en verdieping in de praktijk | 595,- (all-in).
JaNee

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en annuleringsvoorwaarden.

Contact

Voor meer informatie over deze training kun je contact met ons opnemen door te bellen naar: 088 505 6000 of te e-mailen naar groei@zakenwijzer.nl.