Efficiënt werken
Efficiënt werken bespaart veel tijd en stress. Op een drukke werkvloer waar er dagelijks veel werk op je af komt, is het vaak maar lastig om je werk efficiënt te ordenen. Ook het houden van van overzicht gaat dan lastig. Terwijl je juist succesvoller bent als je je werk overzichtelijk, efficiënt en met plezier kunt uitvoeren. Om dit te realiseren is het erg nuttig om jezelf een aantal cruciale timemanagement principes aan te leren. Deze timemanagement principes gaan ervoor zorgen dat jij succesvoller wordt in je werk en er ook nog eens meer plezier aan gaat beleven. En wie wil dat nu niet!
In de Timemanagement training worden de volgende vragen beantwoord:
- Wat zijn mijn tijdvreters?
- Hoe zeg ik nee?
- Hoe stel ik de juiste prioriteiten?
- Wat kan en moet ik delegeren?
- Wat is efficiënt werken?
- Hoe houd ik overzicht?
- Hoe organiseer ik mijn werk zodat ik niets kan vergeten?